Asistentka pre spracovanie objednávok

Úvod » Vyhľadávanie práce » Detail ponuky
Informácie o pracovnom mieste

Na tejto pozícii budete:
• zabezpečovať plynulý chod kancelárie
• denne komunikovať v anglickom jazyku s obchodnými partnermi
• aktívne pracovať s objednávkami(evidencia, procesovanie, kontrola)
• pracovať so zmluvami a faktúrami
• využívať ekonomický softvér

Požiadavky na zamestnanca

Ste vhodný kandidát ak máte:
• anglický jazyk - B2/C1
• 2 - 5r prax na obdobnej pozícii
• MS Office na pokročilej úrovni
• zodpovednosť a samostatnosť

Znalosti

Vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské

Zameranie štúdia:
ekonomické

Cudzie jazyky:
anglický jazyk - B2/C1

Požadované znalosti:
ekonomické znalosti - faktúry, objednávky, end to end proces

Prax:
min. 2 roky

Osobnostné predpoklady:
logické myslenie
zodpovednosť
samostatnosť

O spoločnosti

Náš klient je medzinárodný distribútor softvéru pre strednú a východnú Európu.

Benefity ktoré Vám spoločnosť ponúka:
• možnosť zúčastniť sa odborných školení aj mimo SR
• neustály kontakt s najnovšími technológiami
• v prípade potreby možnosť home office

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v Oznámení dotknutej osobe. Informácia o spracúvaní osobných údajov podľa § 15 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, ktoré sú dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Dátum zverejnenia: 23.4.2018