Expert správy objednávok

Úvod » Pracovné pozície » Detail ponuky
Informácie o pracovnom mieste

• objednávanie tovaru z Francúzska
• sledovanie a kontrola skladových zásob (Excel)
• komunikácia s distribútorom
• vystavovanie, evidencia a celková správa faktúr
• riešenie prípadných reklamácií
• reporting ohľadne nákupu a predaja, celkového stavu objednávok
• administratívne činnosti spojené s chodom pobočky

Požiadavky na zamestnanca

• aktívna práca s PPT, Excel, Outlook
• anglický alebo francúzsky jazyk na komunikatívnej úrovni
• organizačné schopnosti
• prax na obdobnej pozícii výhodou

Znalosti

Znalosti:
Microsoft Office - pokročilý

Požadované vzdelanie:
Vysokoškolské I. stupňa
Vysokoškolské II. stupňa

Cudzie jazyky:
Anglický jazyk - aktívne
alebo
Francúzsky jazyk - aktívne

Vodičský preukaz:
skup. B

Osobnostné predpoklady:
• Orientácia na detail
• Proaktivita
• Schopnosť rýchlo sa učiť

O spoločnosti

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca vo farmaceutickej oblasti s dostupnosťou produktov v 75 krajinách.

Benefity:
• finančné bonusy v závislosti od výkonu
• vzdelávanie (kurzy)
• príjemné moderné prostredie

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v Oznámení dotknutej osobe. Informácia o spracúvaní osobných údajov podľa § 15 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, ktoré sú dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.