• zabezpečenie korešpondencie generálneho riaditeľa a štatutárnych zástupcov spoločnosti
• organizačné zabezpečenie rokovaní a príprava odborných podkladov pre generálneho riaditeľa
• príprava stanovísk a materiálov predkladaných do Predstavenstva, Dozornej rady a orgánom mesta
• vypracovanie záznamov z rokovaní generálneho riaditeľa, kontrola úloh z rokovaní a ich plnenia
• distribúcia vnútorných predpisov spoločnosti, koordinácia ich vydávania a ich evidencia
• starostlivosť o centrálny register a archív zmlúv
• spolupráca s externým dodávateľom v rámci archivačných služieb
• kontrola obsahu a správnosti zmlúv so zákazníkmi a klientmi
• zabezpečenie agendy týkajúcej sa obchodného súdu – obchodný register a živnostenský úrad
• riešenie právnej agendy a komunikácia s právnymi agentúrami
• prijímanie a starostlivosť o návštevy generálneho riaditeľa