Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Čo znamená KYC (Know your customer) ?
Ide o proces preverenia klienta z jeho účtovnej, daňovej, finančnej alebo právnej stránky, aby sa predišlo spolupráci s nevhodnými klientmi.
Na tejto pozícii budete:
• pracovať pre oddelenie, ktoré sa venuje kontrole nových a potenciálnych klientov v súlade s predpismi proti praniu špinavých peňazí a pravidlami medzinárodného embarga
• pomocou interných predpisov a postupov zabezpečovať, aby boli dodržané zásady týkajúce sa prijatia spolupráce s novým zákazníkom
• prispievať a spolupracovať pri zlepšovaní postupov
• podporovať manažérov obchodných operácií
• pravidelne komunikovať s krajinami a sledovať plnenie cieľov
• aktualizovať údaje KYC klienta
• implementovať nové pracovné pokyny
• analyzovať dokumenty a informácie
• pravidelnej reportovať a analyzovať procesy vrcholovému manažmentu