Manažér KYC oddelenia

Úvod » Vyhľadávanie práce » Detail ponuky
Informácie o pracovnom mieste

Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.

Čo znamená KYC (Know your customer)?
Ide o proces preverenia klienta z jeho účtovnej, daňovej, finančnej alebo právnej stránky, aby sa predišlo spolupráci s nevhodnými klientmi.

Na tejto pozícii budete:
• viesť 7 členný tím KYC analytikov
• pracovať so svojím tímom pre oddelenie, ktoré sa venuje kontrole nových a potenciálnych klientov v súlade s predpismi proti praniu špinavých peňazí a pravidlami medzinárodného embarga
• pravidelne komunikovať s Nemeckom
• podporovať manažérov z Nemecka ohľadne obchodných operácií
• pravidelne prispievať a spolupracovať pri zlepšovaní postupov
• pomocou interných predpisov a postupov zabezpečovať, aby boli dodržané zásady týkajúce sa prijatia spolupráce s novým zákazníkom
• dohliadať na aktualizovanie KYC údajov u klienta
• implementovať nové pracovné pokyny
• spolupracovať na analýze dokumentov a informácií
• pravidelne reportovať a analyzovať procesy vrcholovému manažmentu

Požiadavky na zamestnanca

Pre túto pozíciu potrebujete:
• skúsenosť s vedením aspoň menšieho tímu
• analytické myslenie
• komunikatívnosť, presnosť a spoľahlivosť
• dobré organizačné schopnosti
• aktívna znalosť anglického jazyka, nemčina výhodou

Znalosti

Požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Cudzie jazyky:
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady:
• analytické myslenie
• komunikatívnosť, presnosť a spoľahlivosť
• dobré organizačné schopnosti

O spoločnosti

Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.

Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• Home Office
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme sick days a dovolenky navyše

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.