Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Čo Vám táto pozícia prinesie?
• Využijete svoje líderské schopnosti.
• Zúročíte svoje komunikačné schopnosti a to aj v cudzích jazykoch v komunikácii s kolegami z viacerých európskych krajín.
• Stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce.
Vašou náplňou práce bude:
- viesť medzinárodný tím kontaktného centra,
- zodpovedať za vedenie tímu operátorov,
- spoluúčasť na implementovaní postupov, ktoré sa týkajú telefonického systému na zefektívnenie služieb,
- spolupracovať s oddeleniami v podporovaných krajinách,
- dohliadať nad splnenie KPI pre segment/krajinu, aby bola zabezpečená kvalita tímu,
- kontrolovať kvalitu oddelenia,
- školiť a prijímať nových zamestnancov,
- pravidelne reportovať a analyzovať procesy vrcholovému manažmentu